Hartverscheurend nieuws! 💔

 

Zojuist heeft de Nederlandse regering bekend gemaakt dat alle evenementen tot 1 september in Nederland niet door mogen gaan om de verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Dat betekent dat Stereo Sunday wordt verplaatst van 3 & 4 juli 2020 naar 2 & 3 juli 2021.

Maandenlang is er door vele vrijwilligers keihard gewerkt om jullie een geweldige ‘Summer Carnival’ te bezorgen. Niets is nu belangrijker dan de gezondheid van onze bezoekers, artiesten, leveranciers en crew.

Het is een grote teleurstelling, zowel voor jullie als voor ons. Maar, de dagen dat we samen kunnen feesten komen terug, en wel op 2 & 3 juli 2021! Alle gekochte tickets blijven geldig voor Stereo Sunday 2021. Alle kaartkopers zullen hiervan (via email) op de hoogte worden gebracht.

Bewaar je ticket en vier de Summer Carnival in 2021. Stay safe, en let een beetje op elkaar!

Liefs,
Team Stereo Sunday

FAQ

Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit bericht vragen bij jullie oproept, daarom beantwoorden wij hieronder alvast een aantal belangrijke vragen!

1. Gaat Stereo Sunday 2020 door?
De Nederlandse Regering heeft besloten dat festivals in Nederland tot 1 september 2020 niet door mogen gaan om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Dat betekent dat Stereo Sunday wordt verplaatst naar 2 en 3 juli 2021.

2. Wat gebeurt er met mijn ticket?
Let op: bewaar je ticket! Iedereen die een ticket heeft gekocht heeft een e-mail ontvangen met meer informatie. Heeft een vriend of vriendin jouw ticket gekocht? Vraag hem of haar dan naar de e-mail. Check ook je ongewenste postvak. Kun je nog steeds geen e-mail vinden? Neem contact op via tickets@stereosunday.nl.

3. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Iedereen die een ticket heeft gekocht heeft een e-mail ontvangen met meer informatie. Heeft een vriend of vriendin jouw ticket gekocht? Vraag hem of haar dan naar de e-mail. Check ook je spam als je de e-mail niet kunt vinden. Kun je nog steeds geen e-mail vinden? Neem contact op via tickets@stereosunday.nl.

4. Ik heb mijn ticket gekocht via Ticketswap. Wat nu?
Als je een ticket via secundaire verkooppunten zoals Ticketswap hebt gekocht kunnen wij niets voor je betekenen. Als je een ticket via de officiële ticketshop hebt gehaald, heb je meer informatie ontvangen per e-mail. Check ook je spam als je de e-mail niet kunt vinden. Kun je nog steeds geen e-mail vinden? Neem contact op via tickets@stereosunday.nl.

5. Nog steeds vragen over je ticket?
Mail je vraag naar tickets@stereosunday.nl.

6. Andere vragen?
Heb je andere vragen die niet te maken hebben met je ticket? Neem dan contact op via info@stereosunday.nl.

 

Voor de verbetering van onze website maken wij gebruik van cookies! Meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring te bieden. Als u doorgaat de website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten